tirsdag 7. september 2010

La aksjesparingen begynne! Opprett konto på Nordnet.no

Inspirert av Aksjebloggeren, så åpnet jeg i dag konto hos Nordnet.

Nordnet kjører kampanje for de som registrer seg som nye kunder. Sjekk ut mer her.
Skryt for bra webløsning:)

Som ny kunde får du blant annet:

  1. Minstekurtasje på 9 kroner den første måneden
  2. Spesialtilbud på Dine Penger
  3. Gratis abonnement på Dagens Næringsliv
  4. Boken: "Slik sparer du smartere" til en verdi av 249 kroner

Til dags dato har jeg spart i aksjer og fond i Skandiabanken og er en veldig fornøyd kunde hos de. Tidligere handlet jeg hos Nordea, men det var ikke så gøy. Keitete webløsning og man kan ikke velge de fondene man selv ønsker, kun Nordea-fond.

Idag har jeg aksjer til en dagsverdi på 22 000 ( +44% i avkastning) og fond til en verdi av 18 000 ( + 20%). Målet er å ha aksjer og fond til en verdi av ca 50 000 innen februar 2011.

Så la investeringen begynne hos Nordnet!

Er det flere som er kunde i Nordnet? Hvordan er det?

2 kommentarer:

  1. Dette blir spennede å følge med på, takk forresten for lenke. La også merke til at dette innlegget ble twitret av Nordnet :)

    SvarSlett
  2. Oj, det visste jeg ikke:) Så gøy! Har fått innloggingspapirene i dag. Bare hyggelig meg lenke. Bloggen din er jo en stor inspirasjonskilde!

    SvarSlett